خانه بازاریابی و فروش استراتژی، بازاریابی و فروش محصولات آموزشی 

استراتژی، بازاریابی و فروش محصولات آموزشی 

استراتژی، بازاریابی و فروش محصولات آموزشی 

شما حتی اگر بهترین محصول دنیا را هم داشته باشید تا آن را به فروش نرسانید هیچ فایده‌ای برای شما نخواهد داشت. ۹۰ درصد محصولات به دلیل نداشتن مشتری و بازاریابی نامناسب با شکست روبرو می‌شوند.

 

استراتژی بازاریابی فروش
استراتژی بازاریابی فروش

شما باید اصول استراتژی،بازاریابی و فروش محصولات آموزشی را به خوبی یادبگیرید تا بتوانید در کار خود موفق باشید. 

 

 

 

برندسازی

شاید خیلی از شما فکر کنید مهمترین نوع بازاریابی، برند سازی باشد! ولی مطمئن باشید در این نوع محصولات کاملاً در اشتباه هستید.

 

 

بازاریابی مستقیم

مهمترین نوع بازاریابی در فروش محصولات آموزشی، بازاریابی مستقیم یا دایرکت مارکتینگ است.

 

 

در دایرکت مارکتینگ باید سه اصل مهم را انجام دهیم:

 

  • تهیه پیام مناسب
  • از طریق رسانه مناسب  
  • خطاب به مخاطب مناسب

 

پس اگر فروش خوبی ندارید در یکی از این حوضه ها یا در ترکیبی از آنها دچار ضعف و یا اشکال هستید.

 

برند سازی چیز بدی نیست ولی در این کار شما باید یک پیشنهاد خاص و عالی را در یک زمان مناسب و محدود به مشتری آن محصول پیشنهاد کنید.

 

 

معیار سنجش بازاریابی

معیار سنجش درست بودن بازاریابی مستقیم، فقط تعداد تماس و خرید است. اگر منجر به این نتیجه نمی‌شود به بررسی دوباره مراحل بپردازید.

 

 

رسانه مناسب

یکی از مهمترین موضوعات رسانه مناسب است. رسانه مناسب همان روشی است که شما پیام خود را به مخاطب می‌رسانید.

 

سعی کنید از رسانه‌های زیادی استفاده کنید.

 

 

یک اصل مهم در فروش

یک اصل ثابت نشده می‌گوید که برای اینکه یک مشتری به خریدار تبدیل شود حداقل باید از طریق سه رسانه پیام شما را دیده باشد. پس روی رسانه‌های مختلف کار کنید.

 

استراتژی بازاریابی فروش
استراتژی بازاریابی فروش
فیلم آموزشی

یکی از روش‌های خیلی کاربردی تهیه یک فیلم آموزشی کوتاه از آموزش خود و ارائه ترفندهایی در آن فیلم آموزشی می‌باشد.

 

 

ببینید رقیبان شما از چه رسانه‌ای استفاده می‌کنند شما هم استفاده کنید ولی این کافی نیست باید علاوه بر آن رسانه‌های دیگری که رقیبان استفاده نمی‌کنند نیز استفاده کنید.

 

پیشنهاد رد نشدنی

از طریق هر رسانه‌ای یک پیشنهاد ویژه و رد نشدنی بدهید ولی یادتان باشد برای هر سرویس ویژه‌ای که می‌دهید اطلاعات مخاطب را بگیرید.

 

 

امکان فوق العاده ای به نام رسانه های اجتماعی

شما باید از رسانه‌های اجتماعی خود مثل یک تریبون استفاده کنید و برای محصول خود اطلاع رسانی انجام دهید. 

 

 

هیچوقت محصولتان را نفروشید!

هیچوقت محصولی را نفروشید مگر آنکه محصولی دیگر را در آن معرفی کرده باشید.

 

 

شما می‌توانید از محتوای محصولات خود برای بازاریابی استفاده کنید.

 

 

اصل ایمیل مارکتینگ

اگر وبسایت دارید سیستم ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. مطمئن باشید اصل فروش شما در روزهایی است که ایمیل می‌فرستید.

این را بدانید که کار سایت شما جمع‌آوری ایمیل و ارسال ایمیل است.

 

 

 

به امید موفقیت تک تک شما عزیزان

ایده سنتر

  • بازاریابی

    هفت استراتژی بازاریابی با بودجه کم

    هفت استراتژی بازاریابی با بودجه کم   امروز در این مقاله هفت استراتژی بازاریابی با بود…
  • تفاوت برندینگ و بازاریابی

    تفاوت برندینگ و بازاریابی

    این مطلب فقط برای اعضا سایت قابل دسترسی می باشد. …
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده ایده سنتر
  • پیشنهاد 60 میلیون تومانی

    هدیه ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی

    چگونه درآمد خود را ماهانه به    ۶۰ میلیون تومان برسانید؟!! هدیه ۶۰ میلیون تومانی رازی ساده…
  • بازاریابی

    هفت استراتژی بازاریابی با بودجه کم

    هفت استراتژی بازاریابی با بودجه کم   امروز در این مقاله هفت استراتژی بازاریابی با بود…
  • ایمیل مارکتینگ

    ایمیل مارکتینگ

    ایمیل مارکتینگ فروش اینترنتی با ایمیل مارکتینگ  یک راه با ارزش و ارزان برای صاحبان کسب و ک…
بارگذاری بیشتر در بازاریابی و فروش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

هدیه ۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی

چگونه درآمد خود را ماهانه به    ۶۰ میلیون تومان برسانید؟!! هدیه ۶۰ میلیون تومانی رازی ساده…